godmorgon

vaknade av att solen lös  rakt i ansiktet, men nu när jag väl kommit  upp så verkar den fösvunnen? aja, det snöar inte iaf =)

igår var det fredagsmys hos hanna, kollade på the voice, åt massa onyttigt och kollade på gamla kort! sammanfattat en väldigt lyckad fredag!

idag blir de tjejer igen, det blir mello final ikväll med tjejerna, blir nice. ska strax sticka till systemet för att inhandla lite vin som vi ska smutta på ikväll! sen ska jag nog upp och kolla på hannas träningsmatch idag, när jag ändå är vaken ;) haha! va längesen jag såg dom spela, ibland blir jag allt bra sugen på att börja spela igen, MEN jag vill ju spela med laget vi hade för några år sen, när vi var så jävla bra, vi hade så kul alltid! saknar den tiden grymt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0