hairy

jag har ett stort problem med mitt hår, varje gång jag har duschat och ska borsta ut det så tappar jag fruktansvärt mycket hår för att det är så tovigt.
jag har provat massa olika saker men det hjälper inte, jag tror iof att det går i perioder så vi får se.
men jag tänkte iaf att jag ska testa att köpa mig en svinhårborste, har hört att det ska vara bra mot tovor, så det ska jag allt satsa på. någon mer som har samma problem kanske?

 

jag kommer förstås uppdatera er om hur det går när jag väl köpt mig denna lilla borste.
den ska även vara bra när man har löshår. när jag tidigare haft löshår så har jag haft problem med tovor i botten när det börjat växa ut lite, denna borste ska vara bra till detta också, så det kommer verkligen vara en bra investering till sommaren om detta nu stämmer, så stay tuned så får vi se om det blir ris eller ros


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0