I <3 Paris

idag är en sån dag där jag drömmer mig bort till en annan värld, idag drömmer jag om Paris! som jag längtar tillbaka dit, jag har vart där 2 gånger men jag kan inte få nog, jag vill dit igen och igen! jag ska ta med muhittin dit en dag så han också får  se denna underbara stad! förra gången var jag där i maj och vi trodde det skulle va varmt och skönt, men det var inte så jättevarmt, i eiffel så blåste det rätt bra, inte så konstigt  kanske.
aah jag  drömmer mig bort dit idag och snart hoppas jag att  vi kan  åka dit tillsammans!








blåsigt?



bilder från senaste resan till paris


Kommentarer
Alexandra

Ååh jag vill också!!!

2012-03-05 @ 21:06:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0