premiär grillning

igår efter promenaden åkte vi till ica för att inhandla grille för kvällen, åkte inom mamma och lånade deras elgrill eftersom vi skulle grilla på balkongen =) killarna stod för grillningen medans jag och helena satt i soffan med varsitt glas vin =) precis som det ska vara tycker jag :)
det blev himla gott och underbart att man kan börja grilla igen =)

idag har det vart långpanna på jobbet, kom inte därifrån förrän halv 6, så antar att det blir endel att göra imon med, det är skönt att det rullat igång. men jag väntar på svar från andra håll och hoppas verkligen jag kan få svar denna veckan eller nästa, varför ska dom dra ut på det så väldigt??

nu ska jag kolla igenom hm´s hemsida och se vad jag ska beställa för roligt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0