Mys kväll

Idag efter jobbet duschade jag av mig lagerkänslan och svirade om till lite finare kläder ;) det väntades ju finbesök från Halmstad idag. Äntligen fick jag träffa min fina vän mia igen. Går för långt mellan gångerna märker vi, men det får det bli ändring på bara, inte svårare än så, eller hur?

Vi gick och åt pizza och pratade bort någon timme där, sen fortsatte vi hemma hos oss. Alltid lika trevligt med hennes sällskap.

Nu sitter jag halvdäckad i soffan och väntar egentligen på att gå och lägga mig. Min sambo är snäll och fixar mat till mig som jag ska ha med till jobbet imon. Skönt när man är såhär trött som jag är nu!

Imon blir det en liten tripp hem till mamma och pappa, ska bli mysigt att träffa dom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0