Ny vecka!

Ja då var det redan måndag igen, men det har gått ganska snabbt på jobbet ändå. Sen har väl egentligen inte gjort något vettigt sen jag kom hem. Men man får ha såna dagar ibland tycker jag allt. Det är bara mannen i hushållet som är riktigt duktig med träningen som han påbörjat igen. Ville motivation liksom, tänk om man kunde ha den viljan? Jag har ju Friskis&Svettis i samma byggnad som jag jobbar i, så hur svårt skulle det vara egentligen? Men nä haha!

I veckan får jag äntligen träffa min solstråle Mia!! Ska bli så underbart <3

Denna helgen ska jag inte jobba iaf, så det blir andra roligheter, mer om det senare!

Nu ska jag snart stänga mina blå, behöver all sömn jag kan få har jag märkt (det har tillochmed gått så långt att jag börjat dricka kaffe på jobbet?!! Där det varken finns mjölk eller socker ska jag tillägga)

Får väl liva upp inlägget med en egobild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0