fångarna på fortet*

sista dagen på det långa arbetspasset är här!! och ikväll blir det kick off med jobbet också, så jag hinner bara jobba 4 timmar idag, sen bär det iväg till arosfortet! det blir inte bara restaturanarbetarna utan även kansli, shop och banarbetarna. så vi blir många, typ 20 stycken. hoppas det blir kul och att min vinnarskalle inte tar över för mycket som vanligt, haha!
jag ska ta med kamera och sen om jag kan få några bilder, hehe!

på tal om bilder så la jag aldrig upp  dom från förlovningsfirandet på wild west so here they are. better late than never

     

det var allt för nu, men  kommer ju en uppdatering om hur det gick ikväll, eller? ja vi får se, haha. det ska bli spännande iaf, för jag har aldrig vart där, inte hört nån prata så mycket om det heller. så jag ska recensera er sen :P



Kommentarer
Angie

Jaaa berätta hur det va där =)

Jag tror det är riktigt skoj faktiskt, och lycka till nu ;) hahaha - se till o vinna :p

kRAM

2011-06-15 @ 14:23:31
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0