natt bloggning

har vart en händelserik dag på jobbet, började med att jag fick börja tidigare och sen var det full rulle med alla juniorer som hade tävling. efter det var det bröllop på gång. restaurangen förvandlades till en jättefin fest avdelning. brudparet var jättefina och alla verkade ha en härlig kväll. för att inte tala om hur fin maten var som serverades. det var kul att se. jag har inte varit med på ett bröllop innan. dom är nog inte klara ännu, det blir nog en sen kväll.
imon ska jag jobba tidigt, så det ska bli härligt att komma hem tidigare imon eftermiddag. lite jobbigare bara att gå upp vid 6 tiden imon. men det är smällar man får ta :)

på fredag blir det jakt på midsommarkläder med min älskade vän jian! ska bli så mys att träffa henne för en dag på stan bara vi tjejer. =) blir nog jättebra!

baby har draigt iväg på äventyr så jag ska snart lägga mig nu, kan bara inte slita mina ögon från filmen som går på 4an för tillfället, tror jag sett den innan, men för väldigt längesedan.

känner jag mig själv så går jag och lägger mig och läser den bok jag håller på med just nu. har hunnit läsa ut en sen vi flyttade in, snart den andra. henning mankell är fortfarande en av mina favoritförfattare. man kan inte sluta sig där heller.

hoppas alla har en trevlig helg!



Kommentarer
Angie

Oj låter som ni haft fuuullt upp då, kanske skönt, så tiden går lite snabbare.. :)

Nää du inte mkt, hehe allt står typ i bloggen :P



Nja, jag har ju varit i finare & fräshare om man säger så....hmm, jag vet inte, tackade ja till 2:an i fyllinge och nej till 3:an på grönevång ...sen får vi se...!!! Hur går det för er?!

Kram

2011-06-12 @ 18:16:22
URL: http://canimyaa.blogg.se/
Angie

Jaaa precis, skit smidigt =)

okey :/ ja tyvärr så får man ju vänta länge på en lägenhet i denna stad... nja inte så mkt, 1076 eller ngt?! Men har ni en etta eller två?!

Nej jag fick komma o kolla på dem pga mina poäng faktiskt...! =)



Kram

2011-06-12 @ 22:37:31
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0