snart;

aah snart går flyttlasset mot hylte. sitter och väntar på bror och älskling nu. dom ska komma med släpet. jag har fixat det sista nu efter jobbet. fick sluta lite tidigare, det behövdes. så nu är det bara sista städningen kvar, men det kan inte göras nu med 568 väskor på golvet.

ledig torsdag fredag nu, ska bli skönt. så kan jag fixa lite i hylte sålänge. hur vi ska göra senare och massa sånna grejer. skönta att va ledig mitt i veckan när man inte är ledig varje helg!

största anledningen att jag bloggade var att tvinga er lyssna å denna, ni som hört den innan vet ju hur jävla skön den är. hörde den ute på james i helgen, skakade rumpa ordentligt till denna gjorde vi =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0