fullt upp

igår åkte jag och Hanna ut till Ida i nissaryd, till deras mysiga lilla hus. vi åt god tacos (för mycket) sen kollade vi lite på the voice innan vi gick upp och spelade kinect. ida hade sagt att det skulle vara jobbigt, men jag trodde inte det skulle vara sååå jobbigt! HAHA! bra träningspass där ;) en del grejer var jättesvåra, typ spjutkastning medans andra var lite lättare ;)

blev en sovis med hanna sen där på natten, för sen bar det av till ullared i morse. alltså en heldag med mitt lilla hjärta! det var mycket folk på gekås, men det gick bra (sålänge man inte körde vagnen) vi hittade det mesta vi skulle ha (varför ska man alltid ha så mycket när man åker dit?) jag gjorde några fynd faktiskt, lite träningskläder bland annat, behövde verkligen ett par nya löparbyxor, kortare modell denna gången, super.

ikväll ska jag hem till mam och pap på kvällsmat, det blir en mysig kväll, blir nog lite gladiatorerna med skulle jag tro.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0