tråkigaste dagen ever

nu har jag vilat 2 dagar från gymmet, så imon måste jag köra igen. kan inte falla tillbaka redan liksom. det har ju redan börjat ge resultat menar jag. jag älskar när man känner av det så snabbt, det får en att inte släppa taget!

igår var jag hos mamma och pappa en lite snabbis och skrev ut båtbiljetten till M som dom måste ha när dom ska åka till danmark. Jag följer inte med och hälsar på tjejerna för jag har blivit bortbjuden till mina tjejer här hemma ju =) det ska bli så mysigt att träffa er imon girls!

så det blir en helg utan M, men jag har nog fullt upp ändå verkar det som. så det ska nog bli bra det här med!

idag har det inte hänt jättemycket, M är hemma från jobbet eftersom han åkt på halsfluss, penicillin och hela kitet, men han är piggare nu iaf, så det går på rätt håll =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0