besvikelse

jag har vart så taggad hela dagen i stort sätt för att äntligen få komma igång och träna igen! efter jobbet sprang jag inom apoteket och sedan hem för att byta till träningskläderna då ju! kommer upp till gymmet och receptionen är S T Ä N G D???? vafan är det för jävla service, ursäkta mitt språk men fan va förbannad jag blev!! kan va så att jag har vetat om detta innerst inne från när jag va lite mindre, MEN jaag tycker ändå att det är väldigt dålig service på ett sådant ställe! bemannat mån-fre TACK!
 
så det blir min feta DISS idag gott folk
 


Kommentarer
Mikaela

Haha jaa klart jag ska springa, men jag undrar alltid vad folk tänker eftersom de tittar så :p haha.
Massa kramar till dig!! <3

2012-11-06 @ 11:26:33
URL: http://mikaelis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0