På måndag gäller det!

Som rubriken lyder så är det på måndag det gäller! Jag ska börja ett nytt hälsosammare liv tänkte jag. Måste ta tag i den där jobbiga biten igen. Ska fixa ett gymkort på 6 månader och då är det fan inte 2 månaders träning som gäller denna gången utan jag måste bara bita i det sura äpplet och klara 6 månader.

Varför detta nu då? Jo, jag känner mig så trött konstant! Orkar inte göra någonting efter jobbet så jag måste göra något åt det, allt annat blir lidande med, humör och allt det där!

Så jag kommer försöka använda bloggen till min hjälp, kan va skönt att få svart på vitt att jag faktiskt tränar! Jag gör ju detta för min egen skull, mitt välbefinnande. Så förhoppningsvis blir det mycket träning här i bloggen framöver, ska gå dit minst tre gånger i veckan, så ni som är sugna häng på! Om inte med mig på mitt gym så kanske där ni bor genom min blogg! Vi kör på nu och det inte finnas någon återvändo i detta!

Wish me luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0