onsdag kväll

en riktigt riktigt seg dag på jobbet idag, men jag klarade mig genom hela dagen. inte lika trött idag som jag va igår, åkte ju till hanna för att umgås och kolla på sveriges vmkval match mot kazakstan som gick kanon. det tackar vi för! men lite bättre spel nästa gång tack!
 
har inte fått så jättemycket gjort idag då eftersom jag vart så seg, hunnit med att tvätta lite iaf och ska snart fixa käk tills imon. 
 
imon är det jobb igen då såklart, hela veckan, också lördag hade jag tänkt mig, det finns ofta extra jobb på helgen och det gäller att passa på när man kan. det kostade ju endel för oss när vi va i danmark efter allt shoppande och det vi gjorde, men det vart värt varenda krona ska jag säga. så nu kan man tjäna in lite extra tills nästa gång vi åker =) 
 
bjuder på en underbart bild från helgen. vi tre, så underbart kul vi har tillsammans!
 


Kommentarer
Shannie

I had so much fun :) Miss you guys! <3

2012-09-13 @ 15:31:43
Helena

Underbart fin bild på er!!

2012-09-14 @ 09:56:56
URL: http://helenajohansson.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0