finanskris

ah,de är väl ingen som missat finanskrisen, de drabbar nästan alla, direkt eller indirekt. man har en massa frågor på jobbet som man inte direkt får några svar på. men igår! då fick vi svaren, och när ordet kris finns med i handlingen så är de inga roliga svar folks. jag är så lycklig att jag inte va sist in. även om de inte är långt kvar för mig heller.



på lördag drar vi mot Kalmar, jag hanna och ida. ska bli kul med ett nytt ställe och se sig om i :)
kanske får lite alanya feelings, va ju vi 4 i alanya i juli o somras, I like. ♥

ikväll blir de födelsakalas och imon blir de förmodligen idol hos jeppe :)

nu ska jag snart masa mig till jobbet, skönt att kunna säga så

be careful ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0