guitarr hero

de blev en lugn helg för miss ingvarsson. fredagen spenderades hemma hos mams o paps. kollade på idol och singing bee, kan säga att jag och papi också vunnit 50 000 om vi vart med ;) hahah!!
lördagen vaknade jag av niklas, min 3 åriga systerson som sjöng eller nåt liknande kl halv 7 på mornen, men lyckades somna om!

kvällen kom och hanna ramlade in sen begav vi oss till kitte och där blev de guitarr hero i stort sett hela kvällen, jag lovar man blir besatt! och revansch sugen, eller hur jeppe!! =)
vi hann med att se en beckfilm också, sen va de inte så roligt att gå ut i mörkret,
men jag å jeppe hann med nån vända till i guitarr, ni ser

idag då,
jag och askim ska promenera upp till hennes syster och kolla på nya lägenheten som hon och jonas flyttade in i igår ;) ska bli kul och se hur de ser ut. sen kanske att man hamnar hos jeppe å lirar lite ikväll haha! får se!

folks, jag kommer sakna er och kvällarna på kittes balkong i sommar ♥

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0