I miss Paris

sitter här och tänker tillbaka på resor jag varit med om, visst jag älskar verkligen sommar sol och bad, finns inget bättre. de är de jag förknippar resor med. Men, i våras så var jag och Marie i underbara Paris, jag föll pladask så fort vi vaknade i dimmiga (låter bra) Paris, de va trafik kaos överallt, folk var galna och man parkerade på trottoaren. varenda bil vi såg hade en liten repa eller buckla somewhere.
vi ska inte tala om alla underbara verk som finns att besöka, notre dame, eiffeltornet, triumfbågen, en båttur på seine hann vi med också, men vi hann inte med alls mycket, på den lilla tid vi var där. man vill bara ha mer och mer av den staden...


dock en jobbig bussfärd


champs elysée - en vacker dag kanske jag bor på denna gata <3


l' arc de triomphe


La Tour Eiffel


vem fan vill hoppa?


väl uppe i eiffel så va de,,blåsigt!


äntligen framme vid notre dame


något trötta


mellanmål


på båtturen med vännerna :)


vackert!

I just miss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0