kalmar

kom hem från Kalmar igår. har haft de superskoj med shopping och utgång.
idis kom och hämtade mej på mornen sedan plockade vi upp hanna. 25 mil, fan de är jobbigt. i slutet va nog alla rätt hungriga också, men de förstörde inte stämningen för de. :P inte ens jag. hanna, you know what I mean ;)
men de märktes att vi va lite trötta för så mycket som vi skrattade åt RAT 384 förstår jag inte egentligen. slängde upp sakerna i josses lilla lya sen begav vi oss ner på stan för SHOPPING :D att de kan va så kul..alla hittade nåt, I like.

väl hemma sen så öppnade jag å ida första ciderna och sedan smittade de av sej, vi käkade tacopaj, gott, sen annan förfest, sen in på Kåren, hela kvällen va superlyckad och jag hoppas vi gör om nåt liknande snart igen girls!

kvällens kommentar;
Nääh, han är inte ful...han är snäll!

klockrent!

tack tjejer för en underbar helg! <3




    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0