min framtid?


Du är intresserad av att köpa, sälja och att arbeta med marknadsföring. Arbetsuppgifterna innebär i regel många personkontakter. Krav på kunskaper och utbildning varierar beroende på den vara eller tjänst du arbetar med.

back in the old days, blondie

FINE! nu vet jag precis vad jag vill pyssla med, NOT! okej, detta visade sig vara mitt intresseområde,men hur sjutton ska jag kunna välja bland alla dessa nu då? några är bortvalda redan, men de finns ju nåt som heter utbildning till varje sak med, shiiises.

annars har denna dagen vart lam, hemma från jobbet, halsen kärvar! suck.
ringde nettan innan och sa att jag ska försöka komma till jobbet imon, hon tvekade på mitt förslag, men jag pallar inte va hemma. blir å mycket dötid och då tänker man bara, tänker för mycket, och nu är de inte mycket bra som finns i tankarna, så de är bara jobbigt!

men imorn är de fredag ♥ jag å hanna banana ska till Lisa på girlnight, ska bli trevligt.



Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0