weekend at hannas

1 advent idag, not so special, har inga julfeelings ännu..sad*
sitter hos hanna nu, hon och nanar lite (blev sent igår) så jag passar på att blogga lite. vad har hänt sen sist? hm,

mest jobb, har julpyntat hela restaurangen, fredag lördag, vilket helgnöje, men fiiint blev de =)
efteråt blev de visit hos hanna för idol, och äntligen, ÄNTLIGEN åkte han ut! :) now we talking

lördags efter jobbet åkte jag med bror min ut till skeppshult för att kolla in julmarknaden som pappa deltog i, han och mami stod allra längst in med sina saker :) mysigt.

senare begav vi oss till stan jag och hanna och förfesten va räddad, guitarr hero, ja jag säger då de..herrejävlar, haha! ladies night på moon, och nu sitter jag som sagt här och knapprar, är trött, men kan inte sova mer nu..

hanna? varför är skadeglädje så jävla roligt när de gäller oss, inte minst idag, herre min vilken dag de har varit, tss


alanya, Im longing for the heat and the life♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0