-jag vill följa med dej till turkiet frida

tror jag är klar med packningen nu, fick slänga ut lite till för jag rev ju upp hela väskan i förmiddags! walla, en nu är de nere igen och den går att stänga, får hoppas att den är lite lättre, haha! nu ser man min säng igen..den jag ska sova sista natten i inatt..det känns underligt.

har en liten söt tjej här bredvid mig som hela tiden säger att hon vill följa med mej till turkiet, men hon måste ha egna kläder då för hon kan ju inte ha mina säger hon. helt underbart söt. ska sitta hos mig hela tiden och göra allt jag gör idag. jag tror hon förstår att jag ska åka på riktigt. men hon tror bara jag ska sova där 5 nätter. sen har hon sagt att hon vill sova i mitt knä också, jaha, i bilen på väg till tåget då sa mikael? näe, på flygplanet. jisses vilken tjej. kommer bli jobbigt vid tåget imon kan jag tala om!

ikväll ska vi äta min favorit rätt bland pappas rätter. åh jag är så lycklig just nu, kunde inte kännas bättre. har haft ett lovely samtal nerifrån turkiet också, allt kommer bli perfekt tror jag. nyåret kommer bli en dundrande fest de tror jag stort på, och jag vill va där NU!

kärlek till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0