christmas day!

gårdagen va så mys. syrran med familj kom på eftermiddagen, de blev fika, sen lämnade vi barn (jag oskar och niklas, haha) bordet för att se Kalle Anka, växer aldrig ifrån det. så de ska va! när tomten kom va niklas och oskar som små ljus och stod en meter från tomten och väntade på första paketet. underbara. efter nöjda mina hos alla så blev de dags för mer mat, känns som jag inte gjorde annat än åt igår, men de är så det är, iallafall så tryckte jag i mig lite gröt de sista också, lika god som vanligt. mammas gröt :)

julen är ändå inte riktigt förbi för min del, för i eftermiddag så kommer bror med barnen och firar jul, de ska också bli helmysigt. så jag hoppas att snön ligger kvar hela dagen idag med.

fick ett lovely samtal från min anna igårkväll..turkiet samtal såklart, de va mysigt. de känns att det närmar sig nu. jag kommer nog få slänga ut en del ur väskan, har redan gjort de, men tyvärr blir det nog mera.. jaja, de får väl gå..

god fortsättning på er everybody!

PUSS


Kommentarer
Anna

Hihi, ja det var ett mysigt samtal igår, men jag har en känsla av att det kommer bli ett samtal ikväll också:P Jag kommer nog få slänga ut en del med:( Mamma höll med om din teori om 14 par förresten :P 22 var att ta i.. haha

2009-12-25 @ 12:23:23
URL: http://rosahibiskus,blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0