dagen med stort D

har ätit frukost bland ett spökspel som pappa och barnen spelade, så gulliga alla tre :)
sen har jag och saga dansat hur många gånger som helst till "klappa händerna" med mora träsk. så gullig hon är, en så jobbigt de va efter ett tag! haha!

fick en otroligt fin överraskning av min bror i morse, låg ett paket i postlådan, innehållande ett usb minne och ett minneskort. vilken bror. du är bäst. jag älskar dig och kommer sakna dig så otroligt mycket!

det är inte långt kvar här hemma nu, två timmar ungefär. de känns fortfarande helt overkligen. samtidigt jävligt sorgligt. särskilt när saga och elias är här och ska med till tåget. fy fan, jag har vart lipig enda sen jag vaknade.

hoppas att mitt illamående ska gå över snart också..har vart så i flera dagar nu..är nog jävligt nervös nu.

kanske bli en update innan jag drar. vi får se.

looooove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0