fredag 4 dec.

ja äntligen fredag. hemkommen från jobbet mitt in i lussebak, saga och elias hade gjort sina egna, sött. nu sussar dom sött i rummet jämte. imon kommer deras kusiner hit så de blir ett hus fullt av barn imon. plus att min lydia kommer till mig också. va så längesen, men nu äntligen! hinner inte ses nån annan helg, för jag har bara 3 helger kvar sen.

snackade med söta sara häromdan på msn, hon va i alanya! blev jag förvånad eller vad! haha, här hänger man verkligen inte med i svängarna. snart är jag där också. är ju trots allt bara 23 dagar kvar nu :) men jag orkar inte ens ta tag i min garderob just nu, de känns jobbigt. men de rycket kommer nog snart! när jag inte jobbar. för efter denna veckan med julbord på jobbet så är jag faktiskt väldigt trött i kroppen och i huvudet.

nu får de bli forsatt idol tittande, kikar efter martina i publiken, men de är ju som alla vet lögn, hah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0