I need a breath

rätt killar som gick till final  i idol igår iaf. jag blev helt nervig när erik hängde löst. men han skötte de bra :P är så avis på dej martina som fick va där å ta del av de. låter som jag är värsta idol älskaren men det är jag egentligen inte. det är bara det att det händer aldrig nånting i mitt liv nu. alla pengar ska bara sparas till alanya, och då går de inte hitta på nåt. därför vill jag bara åka nu!

min väska är i stort sätt proppfull nu! men de ska inte i så fasansfullt mycket mer. men lite. kommer bli tungt handis. vet att anna baby har samma problem haha! så de ska va fan. vi ska ha mycket med oss, för vi ska ju va borta eee lääänge... ♥

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0