it´s christmas!

God Jul allihopa! Nu är dagen här som man gått och väntat på så länge. mysfaktorn är hög en dag som denna. pappa ska åka och hämta farmor vid tolv tiden, sen kommer syster med familj hit =) även bror kommer på julmiddag innan han ska ner och jobba eftermiddag på bruket =( stackarn. men ska bli kul att få se han lite idag iallafall.

känner att de kommer bli en lyckad dag idag, va uppe i hyffsat god tid ändå, trots att jag knappt kunde sova igår. Nu är det dags för duschen, så man hinner snygga till sig innan alla kommer.

Kommer ägnas många tankar åt vännerna på Nissakanten ett bra tag framöver tror jag, tacka vet jag facebook, haha!

MERRY CHRISTMAS min små lovers!! ♥



Kommentarer
Lisa Andersson

God jul Frida!

Kommer att sakna dig!

2009-12-24 @ 10:22:14
Ina

God Jul Frida!

2009-12-24 @ 10:42:39
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
ina

I know! Ni får se på den nere i Alanyis ;)

2009-12-24 @ 13:25:40
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0