lyckat!

stressig dag igår, både på jobbet och efter. skulle ha våra sista jultallrikar serverade igår, de gick snabbt och lätt. :) vid kvart i fyra var de rusning hem, försökte gå fort men halkade bara ännu mer då. väl hemma direkt ner i duschen. vi skulle nämligen iväg på överraskningsfest för Jonas, som inte visste nånting. precis uppkommen från duschen ringer annelie, -vi ska åka tidigare, jag kommer om en kvart. eeeh okej, hadi lan tänkte jag. väl framme i halmstad tog de inte jättelång tid innan Jonas väl kom. vi stod inne i ett hörn i rummet och väntade på han med present och blomma. tog evigheter innan han kom dit. när vi såg honom skrek alla surprise!! jag typ sprack av nervositet, fattar inte vad all den kom ifrån. gjorde ont i mej när jag väl fick skrika ut ordet. haha! men glad blev han och det va så lyckat. sen blev de lasagne till middag och alla va glada och flamsiga som vanligt :) incidenten med efterrätten va nog lika bra, för jag va såå mätt efter maten. tar den på tisdag istället :)

idag blir det papparkaksbak här hemma, de ska bli såå mys. de har blivit så kallt nu att jag verkligen dra mig för att ens gå ut en runda.
jobbar mina sista dagar på mån-tis-ons kommer väl bli jobbigt att säga hejdå nu igen. jag hatar att säga hejdå, de är det värsta som finns för mig. för att inte tala om den 27, usch vill knappt tänka tanken. för nu ska ju mina två solstrålar saga och elias också följa med, himmel vilken dag de kommer bli...

seni özledim?? kim?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0