om du inte fanns

nä vadfan skulle jag göra då? vart skulle jag ta vägen? jag hade fått bostätta mig här, leva slentrian och bara sakta typ tyna bort. jag hade aldrig kommit iväg, alla andra är insnöade i sitt. sitt, enligt mej, otroligt tråkiga liv där helgen är mest uppskattad, sen back to work on monday. jag skulle inte klara av ett sånt liv just nu. gjorde det innan. men nu skulle jag inte göra det, kanske inte på ett tag heller, kanske aldrig? men nu finns du, och jag kunde inte leva ut min dröm om du inte fanns!
anna



Kommentarer
Anna

Gumman! Jag är helt tårögd! Vad gullig du är! Jag är så ofantligt glad att jag har träffat dig, har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar dig när du inte är nära, och att vi dessutom har turkiet tillsammans, och alla dess minnen, det är obetalbart! Och att vi nu ska få åka tillbaka och skapa oss ett eget hem där, det ska bli så underbart! Hade inte velat göra det med någon annan än dig! Du är mitt allt, mitt hjärta! <3

2009-12-09 @ 18:07:12
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0