tråk.

har inget att göra så snodde denna från dej rebecca

VEM

Vem är i rummet med dig? - nobody.
Vem fick du senast sms av? - bror
Vem tänker du på nu? - secret
Pratade du senast i telefon med?- papiVems hus var du senast i? - brors
Sa du senast jag älskar dig till? - anna
Vem önskar du var med dig nu? - anna
Vem är din favoritsläkting? - kan inte välja
Vem på ditt jobb går dig mest på nerverna? - no comments

VAR

Var är din telefon?- i sängen.
Var är din mamma? - tv rummet.
Var sover du? - där jag somnar.
Var handlar du mest? - hmm..Gekås kanske?
Var fick du tag i tröjan du har på dig? - genom fotbollen!
Vart åkte du senast bil? - hem från bror
Var i ditt rum är du? - vid datorn yaa


VAD

Vad åt du senast? - ris a la malta
Vad drack du senast? - julmust
Vad är det för färg på dina byxor? - svarta.
Var är den närmaste saken som är blå? - min tröja
Vad gillar du mest med jobbet? - just nu danska (internt) och julbord
Vad har du på fötterna? - sockar
Vad är din favorit färg? - svart och rosa
Vilken film såg du senast? - mamma mia
Vad hör du just nu? - yar gitme

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än 3 minuter? - så jag nästan spydde (inte pga grabben, andra skäl, haha)
Sovit i en annan säng? - många gånger
Hånglat på en bio? - nopp
Hånglat i skogen? - tror jag inte
Tyckt att din kusin är het? - NOOO
Sovit naken? - jo
Kört över hastighetsgränsen? - klart jag har
Målat om ditt rum? - evet
Dansat framför en spegel? - tusen gånger
Fått hicka? - ah nångång
Dumpat någon? - kind of
Stulit pengar från en kompis? - never
Hoppat i en bil med folk du just träffat? - no comments (anna)
Varit i slagsmål? - hmm nä
Smugit ur ditt hus? - nej, duktig flicka
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - nää
Hånglat med en främling? - evet
Älskar eller saknar du någon nu? - JA!



Kommentarer
Anna

Hahhahahaa säger jag bara! Hånglet var ju nästan det bästa! Fast bilen är ju en sak i särklass med... Och jag kunde inte sakna dig mer! Hur ska jag klara mig i 10 dagar till :(

2009-12-01 @ 19:23:00
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0