what a weekend, dot dot dot

visst ett tag sen jag bloggade.. sorry..

har gjort så mycket i helgen så jag vet inte vart jag ska börja. va ledig i torsdags så åkte med mami å papi till gekås..träffade anna och följde efter shoppingen med henne hem. =) en mysig torsdagskväll där. vaknade tidigt på fredagen, gick upp kvart i 9 (tidigt enligt mej). på eftermiddagen åkte vi med annas familj till göteborg för jul på liseberg, de va sååå mysigt där inne. första gången jag är där på julen. älskar ju allt som har med julen at göra, massa belysning och grejer =) (jag som tycker det tar lång tid att julpynta på mitt jobb!! är glad att jag inte jobbar på liseberg! ) blev inga fynd och inte heller några stora marabou vinster som vi förväntansfullt stod och trodde vi skulle vinna! hah! väl hemma kollade vi på idol, missade början, men inte så farligt. grattis till erik som vann, eller va hette han nu jihde? calle grönwall? haha!

på lördagen va de dags för mer shopping =) a la borås denna gången. hittade de sista inför resan så nu är väskan överfull och jag skojar inte när jag säger att jag inte kan stänga den! hur ska de gå till? vi hann med att kolla på filmer i helgen med, en himla massa. mamma mia går inte så för många gånger. törnrosa blev de också =) plus män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden. så nu är vi uppdaterade. va även på mysig tomtepromenad i söndags =)

har fått jobba idag, chefen ringde igår. jag blir alltid lika glad när jag får rycka in och jobba. de är inte många dagar till jag kan nu. hoppas på mer i veckan. annars är de bara 3 dagar innan jul jag har kvar. nästa söndag åker vi ju. =)

helgens roligaste;

Eriiik...väääänta!! (internt)
Äliiie (internt)



Kommentarer
Anna

Hahhaah! Eeeeeeerik! Så jävla roligt!

Och du... Jag saknar dig! Verkligen!

2009-12-15 @ 19:02:54
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0