det höll hela vägen

la france blev världsmästare, and Im happy!

igår va en hel bra dag, jag å hanna pallrade oss iväg till göteborg tidigt.
senare va jag hemma hos ida vid 4 snåret, de blev tajt om tid och jag sprang in i duschen efter 5, emelie o jennie kom tio i sex, ja va nästan klar då (impad av mej själv) shiiit
grand va fullspäckat med bra musik, å vi dansade järnet..I love it! ♥
synd att inte alla följde med till fbg bara. blev lite ledsen i ögat att ida inte följde med, men shit happends,

idag har inte hänt mycket, jag å hanna somnade på soffan båda två och undrade om tvn stannat för de va fortfarande samma program när vi vaknade.

imon väntar ett spinningpass på mej kl 5, nettan som tvingar med mej, de är bra att jag har henne, :) annars hade jag bara suttit hemma, so keep up the good work nettan!

nu är de visst dags för kvällsmat, hör hur de smäller i skåpen där ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0