kväll hos kitte

äntligen fredag, som jag har längtat!

igår var de en lååång dag på jobbet, närmre 13,5 timma (!) men kvälljobbet var roligt och de flöt på bra med att servera iaf. tappade ingenting, så applåd till mig, tacktack! jag och maje hoppades på varsin ljuslykta eftersom de blev två över, men icke, HAH!

idag har vart den segaste arbetsdan på länge, mitt humör va på topp när jag kom till jobbet, men allteftersom så sjönk de, varför vet jag inte.

nu väntar jag att min hanna ska komma hem från unnaryd så vi kan träffas å göra allt vi ska hinna med idag. ikväll blir de en kväll hos kitte, I like, va längesen vi sågs nu, typ 2 veckor haha, men de är föör länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0