shit happens

en dag som alla andra, jobbet var som vanligt o allt, förutom att dom ringer från jobbet å väcker mig på min underbara sovmorgon 10 över 7, thats life. blev långpanna idag med, slutade halv fem,

fick mina efterlängtade skor från hm igår, weei, ska behålla pumpsen iaf :P de är inne å va lång nu ;) då är jag väldigt inne ;)

en man på jobbet blev sur för att maten tod slut, (men vi har inte buffe så man får inte hämta mer, gaaah) så tog han ut sina aggressioner på mig, men jag stod pall, hah!
jag får nöja mig med att jag iaf fick beställt arbetsskor heute! =) me like

nu väntar jag bara på att få beställa flygbiljett till alanya

sen blev min vaccination flyttad också, jag som ville få de överstökat, shit happens,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0