why does it snow?

har vart en vända i duschen, nu fördriver jag mest tiden tills jag ska åka å hämta lydde love :)

lite konflikter och spydiga kommentarer har ingen dött av, sånt finns de gott om på vår jobb, HAH!

snön går mej på nerverna, jag vågar fan inte cykla till jobbet, är rädd att cykla omkull, de värsta tänkbara som skulle kunna hända är ju att man bryter ett ben, lagom inför alanya, nej tack, så jag pinnar på istället. hoppas jag vaknar imon av att fåglarna kvittrar, all snö är borta och de är lite vårsol ute så jag får tillbaka vårkäslorna som va på god väg för någon vecka sedan, mmm me like



Kommentarer
Anonym

Jag vill också ha vår! Hatar all snö just nu!!

2009-02-20 @ 16:27:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0