I love shoes

varför älskar alla tjejer skor? högklackat är döfint, men så har jag fått oturen att vara så lång, men idag klickade jag hem två par skor, sandaler miicket bra för alanya och ett par med klack (8cm!!!) bruden kommer bli ännu längre, hah! men de är smällar man får ta.

  gillar svart?

äntligen helg, fick gratisbiljetter till volleyboll matchen idag på jobbet, jo man tackar, hoppas att de finns tid till att gå på matchen också! ser mörkt ut.. you never know

jag vet att jag inte ska bli sjuksköterska iaf, igår hade stackars papi fått en speta i fingret, och jag rådde verkligen inte få ut den, MEN de fick inte en riktig sköterska heller, så jag får köra upp han till sjukan om en stund, stackars papi.

vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0