cypern

jaah nu är vi hemma från cypern. kom igår vid 3 tiden. jag och anna fixade åksjuk tabletter inför båtresan som jag fasade över. kände ingenting på resan dit, de va underbart! kul hade vi på båten med =)
väl på cypern, i Girne, så började de med att vi inte hade nån ström. men hotellet va mysigt å vi slängde oss i poolen direkt. hade halvpension så de va nice att njuta av middag sen. strömmen kom och gick som den ville, de va vidrigt varmt utan ac. men de gick
båtresan hem däremot, jag tog min tablett, men inte fan hjälpte de? de började gunga direkt och 10 över 11, efter 10 minters tur så började jag må illa. de gick som de gick så jag va helt tom när vi kom hem, anna som inte ens är åksjuk spydde till å med, då kan ni förstå hur illa de va.

vi trodde inte vi skulle orka gå ut på kvällen men de gick bra, va ju jaana och marias sista utekväll så jag åkte med dom till picasso och käkade, sen körde dom oss in till hamnen. de va en sjukt rolig kväll. jag å jaana hade kul åt allt! =) haha.

idag träffades vi på casablanca för att säga hejdå, tog en öl och sen drog vi. de va mysigt att sitta där och bara ta de lugnt .


jag har inte heller nämnt att jag inte jobbar för burhan längre. jag hade fått med några vänner dit för att käka. när vi skulle betala hade alla samma nota. så jag frågade honom, vart är min rabatt (har 50%) då sa han att de bara gällde han arbetare. han sa de på ett så dåligt sätt att jag blev svinsur. vi bad om notan sen stack vi. sa inte hejdå eller nåt sånt. så idag har jag vart på picasso och pratat med chefen och jag får börja jobba där. han har tjatat på mig tidigare om att jobba för han men då har jag inte kunnat, men nu så ska jag testa. får se hur de går. de är samma jobb fast där får jag gratis mat iaf. peller (chefen) vart å visade mej stranden dom jobbar på å sånt.

nog för idag, ska vila upp mig nu så jag kan ta mej ner till poolen imon. hoppas på att selim och jian kommer imon.

godnatt


Kommentarer
michaela

burre is going down frida.. han ahr verkligen satt sin sista pot AHHAHAHA!!! helvete kvinna saknar dig gaggiga ord masa din lilla då menar jag lilla röv hem! puss på ögat till förbannelse!

2009-08-09 @ 03:34:59
URL: http://mnylin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0