dim cay

sov hos anna inatt eftersom de är mkt närmre när jag skulle ta mig till picasso idag vid 10. kom dit och där väntade jaana och maria på mig. efter lång tid så åkte vi äntligen iväg. varmt i bussen? JA!
vi kom fram och satte oss i ett slags bås ute på vattnet. beställde in mat och cola. :) efter en stund kom aykut från picasso tillbaka med en kompis och gjorde oss sällskap, trevligt. badade några gånger trots de svinkalla vattnet, men de svalkade gott när man väl va i en stund. bara de att i början så domnade typ kroppen av haha så kallt va de. så nu har man gjort de också. kul att hitta på nåt annorlunda för en gångs skull. sen vid halv 4 tiden åkte vi tillbaka, som tur va så kunde dom släppa av mej hemma på vägen. skönt att slippa ta sig från picasso hem, vilket är en jävla bit.

ikväll  blir de mat på mona lisa. sen antar jag att de blir casablanca, men de blir en tidig hemgång eftersom jag och anna åker till cypern imon :D


Kommentarer
Ina

Mysiigt :)

2009-07-27 @ 16:14:03
Anonym

aha okeej. Now I see!

Är inte Emma kvar eller? Fan vill ner o festa med daj! ;)

2009-07-27 @ 16:15:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0