hannie är här

nu var de ett bra tag sen jag bloggade. finns inte så mycket att skriva om. de som är nytt nu är väl att hanna och lydia äntligen har kommit hit =) träffar dom varje dag nu, och ikväll kommer dom hit, ska sova här med så dom får ta del av våran underbara pool imon :D

vi har även lyckats bli portade från vårt favorit ställe casablanca. chefen är väldig underlig. han säger att anledningen är att vi snor deras kunder och tar me dom till Queens garden. men så är de verkligen inte, de är tvärtom. men men, han förlorar bara själv på det. personalen vill fortfarande att vi ska sitta där, men dom vet också om att vi inte kan det. får la se om han ändrar sig snart, men då ska han få fjäska för oss. haha.

imon fyller josse 20 :D så då ska de firas. vi har beställt bord på queens garaden kl 8, vi är ca 13 pers eller nåt liknande. de ska bli mysigt, va längesen jag åt på queens nu, emmas födelsedag sist.

jag hanna lydia och ela åt på picasso häromdan, dom har nog bland den bästa pastan la stada :D

nääh,nu får de bli lite matlagning, eller aah, standard, lite ägg =) så får vi se vad de blir för gott ikväll..

ha de bra nu så ska jag skärpa mig med att skriva!


 xoxo


Kommentarer
Carina Gedda

Snyga solbrillor du skaffat dig....LOL!

2009-07-12 @ 23:38:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0