nice dag

internet segade igår, så inlägget från igår kommer nu ist

enjoy

har sovit hos anna inatt. hon börjar jobba kl 7 på kvällen så vi hann spendera dagen tillsammans. trevligt. vi gick till stranden och träffade jaana och maria. sen gick vi hem till anna å käkade omelett.. mycket gott anna. sen begav vi oss till hamnen ( till båtarna, mitt på dagen pappa) för att kolla upp resa till cypern för visum. vi reserverade resa till måndag, så då är de dags att åka till cypern. ska bli så nice att åka dit och bo på hotell med min anna. sen på vägen hem stannade vi vid restauranden "summer house" och gick fick träffa "mattias" som jobbade på norden förra året. hade kul åt mycket som hände förra året. han så roligt. inte en minut utan att man skratta (hanna du vet hur de är med han, ) sen kollade jag å anna på vänner avsnitt innan de va dags för mej att dra hem till min egna lägenhet (nu när alla de andra 3 är i sverige ) sen kom soner och hämtade mig med free pick up service till picasso (skönt att slippa lägga ut taxi pengar)
där på picasso satt jaana och maria å väntade på mej. vi har haft en jävla mysig kväll på picasso. sen drog vi vidare med managern´s vänner till casablanca, även ett glatt leende från både mehmet och murat, så de va uppskattat av mej. ni som hört historian om cikcilli och casablanca vet vad jag menar. även casablanca va nice, chefen från picasso kom även senare och satt med oss hela kvällen. helgo kille den där peller. han vet vad han står på planeten och är normal om man jämför med de andra turkarna. snackade förmodligen vett i mehmet om jag fattade rätt för jag drog historian om casablanca för honom.  jag träffade kine idag igen, hon och bonus har förlovat sej vilket va nice att höra :D mycket trevlig norsk tjej de där ,. kommer höras mkt med henne. imon är de stranden som gäller med jaana och maria plus några från picasso, iaf nevzat...trevlig prick de där. så får se hur morgondagen ser ut, mycket sol vill jag lova. så nu är de dags att sova.
lååångt inlägg de här, men jag har haft en sån superbra dag så allt va värt att skriva

näää dags att sova om jag ska orka upp till stranden imon...ska ta den dryga bussen dit, för jag lever snålt nu ;) 1 lira typ kostar bussen så de är bra budget för min del

mamma och pappa, jag hoppas ni har de bra där hemma. kan bli att jag stannar september ut om vi får behålla lägenhete 2 veckor längre. jag och anna bor ihop i slutet av aug..så de ska bli nice.

saknar alla där hemma sååå mycket, saga och elias kommer upp i mina tankar väldigt ofta. kan bero på att mikael har vart å grävt i mitt sinne när han va här.

glömde också nämna att jag jaana och maria nog ska dra till dim cay på söndag med några från picasso (hanna du vet han den svårflörtade) haha.

men som sagt, dags att sova!

xoxo


Kommentarer
michaela

ooooh najs.. fride jag saknar dug rädisa.. hörde dissen burre gav dig fyfan AHAH ra att du hänger på pic!:)<3

2009-07-27 @ 23:29:43
URL: http://mnylin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0