varmt som satan

gårdagen spenderades på stranden med jaana maria och deras kompisar från västerås. tog mig dit med buss helt ensam. varmt va de men de va värt de för den lilla slanten man får lägga ut. senare va vi och åt på picasso, sen blev de en sväng på casablanca med killgänget som jaana och maria känner. vi hann också med en tur på robin hood. de va en bra kväll igår.

idag kom jaana och maria vid typ halv 2 med frukost, dom är så gulliga. sen gick vi ner till poolen och glassade. jättevarmt har de varit idag. taxichauffören vi åkte med in till stan sen på eftermiddagen sa att de va typ 45-50 grader men att de skulle bli 50-55 grader, jag kommer avlida tror jag, eller i vilket fall så kommer jag bosätta mig i poolen.

idag har jag och anna betalat resan till cypern, vi åker på måndag. de ska bli sååå kul verkligen. ett riktigt äventyr och de kan bara bli bra när de gäller mig och anna.
imon är de dim cay som gäller, ska bli nice. också med jaana och maria, jag är som värsta turisten nu, haha, jag gillar de.

dags för duschen!

tjipp


Kommentarer
Ina

har mensur med åkt hem nu?

Vilken anna skriver du om, falkenberg? ;)

2009-07-25 @ 21:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0