älskade sol

idag är de härligt, vi har legat och grillat oss vid poolen i några timmar. bränd är nog förnamnet senare.

igår skulle vi försöka ta oss till "bossens" restaurang via buss, efter mycket väntande, två bussturer och promenad så va vi där efter ett tag. god mat och trevligt vad de, avslutades med strawberry daiquiri on the house :D we like
sedan blev de hunting time efter sannarps elever som vi inte hittade så de blev att vi gick vidare till queens, vart annars ^^
ikväll har vi blivit bjudna på förfest hos två tjejer som vi träffade på queens (!) för några dagar sedan, ska bli intressant att se hur denna kvällen slutar :P

nu är de dags att laga käk

ps. sabbe, jag gillar dina kommentarer ^^



Kommentarer
sabbe

Hej min vän!

Vad kul att få se dej, det syns att du trivs!

En hel vecka har gått utan dej på jobbet och jag saknar dej lika mycket fortfarande, det var ju du o jag i slutet.Du vet samma "humör"!!!Hi, Hi! Vi behöver inte säga mer.

Lycka till med jobbet ,så hörs vi!



Kramizar Sabbe

2009-05-08 @ 17:04:00
Carina Gedda

Hej Frida!

Hoppas att du har det bra, men de e klart du har elr hur?

Har ni det varmt och skönt?

Saknar dig, kram Cina!

2009-05-09 @ 12:41:46
Jeppe

Fan frida vad ni ser ut o ha tråkigt;) sköt om dej baby!!

2009-05-09 @ 18:05:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0