från sverige till alanya

robban körde oss till landvetter, blev först mat inne i gbg. nice. väl på planet så va de en scary männska som satt framför oss. jag å josse va säkra på att han hade bomb, livrädda när vi skulle landa, haha! men vi fördrev tiden bra med några konstiga killar som satt framför, tjuvlyssnade? ja! haha

tog taxi för 80 lira till alanya, köra kunde han knappt men fram kom vi, tog nästa taxi fram till lägenheten som inte hade nån el. vi gick upp till grannen över för vi hörde musik. gästfriheten va ett faktum, han hjälpte oss och bjöd oss på kvällsmat vid 1 tiden :D svensk kille som är hur trevlig som helst som byggt dessa fina lägenheter. de är underbart här!

idag tog vi oss till alanyum, ett köpcentrum, och shoppade mat å nödvändigheter! sen tog vi vårt första dopp, så härligt eller.

ikväll blir de chill i hamnen, :)

tog en kall turkisk peppar shot innan med, vi lever livet här nere redan!

hörs snart!


Kommentarer
Hanna

Fan va härligt de låter! längtar till jag kommer som fan nu!! saknar dig men vi ses snart :D pusspusss!

2009-05-04 @ 18:09:23
ina

Ooh! Jag ser allting framför mig! Vill ha bilder sen snarast så vi ser the real picture ;)

2009-05-04 @ 21:01:57
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
ina

OOh jag ser allting framför mig. Paradise som du skrev. Vill se bilder snart så vi ser the real life ;)

2009-05-04 @ 21:04:04
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0