nice info idag

long time no see jag vet. men nu är jag här. den omtalade vilodagen blev typ aldrig av. ingen är förvånad! haha. va hos burhan och kollade fotbollen häromdan. sen blev de utgång för mig och jian, fast vi inte skulle de,men kul hade vi med en gratis öl på havana, vi va snabba att byta bar där sen ja.

ikväll blir de förfest hos emma och anna, selim och jian kommer nog också =) de ska bli nice. börjar väl på queens som vanligt. har fått smaskig info om en som jobbar där. vi är inte förvånade där heller. fast man kan tycka att en kille med 3 flickvänner är the player så är detta snäppet värre HAHA!

nu har josse å ela vaknat upp så snart är de dags att fixa sig innan vi drar vidare till damlatas. de ska bli niiiice=)
lagade fisk till middag idag, de va längesen jag åt de!

har inte hänt så mycket annat, vi lyckades sälja båtbiljetter till några tjejer,så de va bra, den 8 juni börjar beachpartyna, och som vi längtar!

ha de så bra sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0