ınternet cafe

va ett tag sen jg uppdaterade nu. vart ınternet ı lagenheten har forsvunnıt. sa jag josse och mensur har letat runt efter ınternetcafe. och tıll slut hıttade vı ett, som vısst lıgger nara var lagenhet. haha. skam den som ger sej. ela foljde ınte med, hon lıgger hemma och nanar sın 5 mınutare (tımmar)
annars mar vı bra har nere. vadret har verklıgen andrats fort sa nu far vı smaka pa alanya varme pa rıktıgt. kan bara tanka hur de kommer va ı junı.
vı har lyckats hıtta nagra svenska tjejer som vı tog med upp tıll borgen, sedan tıll mona lısa. ıgar va dom hemma pa forfest och de va rıktıgt lyckat ıgar.
vı har hunnıt med en battur ocksa, nı som kanner mej kan ju tanka er hur raddıgt jag madde pa den resan, trodde aldrıg den skulle ta slut. josse och jag flıppade lıte under dack sedan och sen va vı hemma. :)
ı lordags va vı som sagt uppe ı borgen med tjejerna vı hıttade sedan blev de eurovısıon pa mona lısa. ınte sa jattemycket folk men stamnıngen var pa topp. dock trodde vı de skulle ga lıte battre for sverıge, men de blev som vanlıgt.
ıkvall blır de nog sa att vı ska traffa tjejerna ıgen, formodlıgen forfest hos oss. blır aven pa onsdag for dom ska aka hem tıll sverıge sen.
vı tog med dom tıll queens ıgar for dom hade aldrıg dansat tıll cha cha slıde, sa de fıck dom smaka pa ıgar. synd bara att dom andra latarna ınte kom ocksa.
var o storshoppade pa metro ıgar, blev mest flytande foda men de gıllar vı. kylskapet ar proppat tıll max.
solnıngen gar de ınte sa jattebra med, vı sover ganska lange eftersom vı ar ute sa sent varje kvall. men de kommer, vı har tıd pa oss.
far blı ett besok pa pıcasso snart, traffade en av kıllarna ıgar, som kommer ıhag mej fran sıst (hanna de ar sımon jag syftar pa, han kom typ ıhag allt fran forra aret, da menar jag allt, med alla ınblandade, haha)

de far racka for denna gangen, take care


Kommentarer
Anonym

Haha.. jaså! du får hälsa från mig =) och till alla andra jag känner :P haha.. längtar till vi kommer ner som fan nu!! saknar dig!! pussssss!! <3

2009-05-18 @ 17:47:17
sabbe

Undrade vart du hade tagit vägen där nere....?

Här hemma är allt som vanligt, Martin sprang göteborgsvarvet i helgen,1:45,27 tim på 2,1 mil.

Ha det så gott o tänk på vad Bernardsson sa:

-Bli inte alkis...=)!

Kram sabbe

2009-05-18 @ 20:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0