nu är de varmt

gårdagen var lyckad igen, vi drog till emma och anna vid 9 tiden. jättefin lägenhet har tjejerna, och vi trivdes bra i varandras sällskap, de blir nog fler kvällar ihop känner jag på mig. igår kunde vi gå in till hamnen, skönt att slippa taxin ;) vi gick som vanligt till queens och tog våran öl, som vanligt. =) blev lite dans också till våra favvolåtar. när gasgas spelades så försvann ela å mensur upp på baren, jag å emma höll oss nedanför :P efter queens så drog vi vidare till james dean (nytt place för mig) men de va inte såå kul igår, bara massa turkar, de va nog nåt speciellt igår. sen blev de nattamat på husses, sen tog vi taxi hem :) idag har vi legat och stekt vid poolen, riktigt varmt idag alltså, sen begav jag å josse oss neråt för att handla lite medans dom andra nanade lite.
ikväll ska vi försöka kränga lite tickets till sannarp, ska nog gå bra :D





Kommentarer
Carina Gedda

Är det en frukost ni ska peta i er där elr??

Hoppas att det smakar! Poolen ser ju härlig ut, ni ser lite tveksamma ut, va det för kallt just då kanske för ett dopp ;)

2009-05-16 @ 13:37:07
Carina Gedda

Kom igen nu Frida....lite fler bilder =)

2009-05-16 @ 13:39:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0