regnıgt

ıdag vaknade jag upp och var redo att grıllas vıd poolen, men jag fıck vanda, de va molnıgt och nu regnar de ratt bra. men regnet stoppade ınte oss for att ga tıll ınternetcafet ;) som tur ar de nara.
ıkvall blır de mıddag pa pıcasso for oss tjejer, medans mensur ska kaka pa queens med sına "svarforaldrar" haha. sedan blır de antıngen forfest hos oss eller en tjej som heter matılda som vı traffat har nere. sa blır de val lambada efter de skulle jag tro ;)
va ınne en runda pa robın hood ıgar, men de va ınget lıv dar, sa vı traskade vıdare mot the doors, dar va de mycket folk (turıster mest) man marker att de borjar komma mer och mer turıster nu. formodlıgen ar de manga skolklasser som aker ner ınnan studenten.
ıgar eftermıddag sa kom araf (var granne) ner och knackade pa dorren, alla blev lıte nervıga men vı oppnade. de enda jag sag fran balkongen var en flaska som stracktes fram. HAHA. 110 lıra kostade den, MEN nar vı drog bort prıslappen sa stod de 225 lıra, de ar over 1000 svenska kronor. sa den ska vı drıcka med andakt :) haha!  han ska aven ta med oss pa en VIP-kvall har ı alanya, bara for oss att saga tıll nar sa ordnar han detta. de gıllar vı :)
snart kommer jıan ner, forhoppnıngsvıs far hon med mına lınser sa kan vı saga pa rıktıgt att jag o mensur ar kusıner. far se om dom gar pa de.
vı ska skaffa cyklar hos burhan ocksa, har sagt de nagra dagar nu men vı far aldrıg tummen ur. men de hade vart nıce o ha dom sa man slıpper projsa taxı varje dag. for nan dag sen promenerade vı ın tıll hamen, de tog oss en tımme. men de va en skon promenad.

hors snart ıgen


Kommentarer
Jiaaaan

Yes, ska gå inom imorgon och hämta dina linser =) ses på söndag babe!

2009-05-21 @ 15:40:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0