utgång ikväll

fick ett samtal av min bror nyligen. han är i alanya?!?!! ohmaj, jag trodde inte på honom men så va de visst. ska ses ikväll på queens (vart annars)

emma och anna ska ta sig hit ikväll, frågan är när. hoppas på snart. :P saknar ju dom små mössen redan! får passa på att festa med dom nu, för snart åker dom till cypern i tre dagar.

för övrigt så är de soligt varje dag, kvällarna har blivit varmare och jag fasar inför juli värmen alltså.men de ska vi klara av.
åt min favvo pasta carbonara hoss burre igår, har aldrig smakat nåt så gott i hela mitt liv (sorry nettan, men din är bra med, haha)

de va allt för idag!


Kommentarer
Anonym

Cabonara!!! D e aldrig fel! Hehehe! Kanske du minns..... /Kram Cabbe.

2009-06-01 @ 17:26:14
sabbe

Hej Fridis!

Du ser ut att må bra på korten!!!

Idag har det varit fullt på jöbbe, typ stopp på bruket. Vi kan väl säga 100 entreprenörer extra + att det är 28C ute i skuggan, puh!!!

Vi saknar dej alla

Kramiz Sabbe

2009-06-01 @ 17:53:19
Maria

hej frida, de är maria och madde som ni träffade i alanya;)

2009-06-01 @ 17:53:46
URL: http://mariippa.blogg.se/
Carina Gedda

Hej Fridis!

Kul att din bror hälsar på...;-)

Varmt & gott ni har det..men här e inte såå kally här heller =)

Saknar dig!

Kram Cina.

2009-06-02 @ 23:02:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0