valborg

ah, min sista dag på jobbet igår, de var en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv att säga bye bye till dom. fick presenter och grejer som absolut inte hade behövts, gulligt till tusen. tårarna kunde jag inte hålla inne länge när de väl börjades säga hejdå.

vidare in till stan mot östra stranden där de blev grillning med hanna å josse, sååå mysigt vi hade de, underbart väder också. kvällningen kom och vi tog taxi in till stan, lite uteservering på bulls där grabbarna satt :) till slut blev de moon sen hemåt.

idag har de vart strålande väder, jag å josse solade, har fått liiiite färg iaf. har även hunnit med att fixa naglarna, (finfint) och blivit klippt av jennie =) kanon, så nu är jag redo :D

resan närmar sig snabbt nu, och nu börjar jag undra om allt verkligen är klart, har jag glömt nåt important? men jag tror inte de, de löser sig alltid isf.


Kommentarer
ina

Vafan, var ni med på moon? När kom ni dit? :P

2009-05-01 @ 20:50:43
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0