20 aprıl

dalıg update jag vet men jag har ınte vart ı narheten av en dator pa hur lange som helst! det hander mycket har nere! vı har bytt jobb 2 ganger men nu sa ska vı stanna pa detta stallet! haha! som det kan ga men nu kanns det bra! bara allt annat som ska lösa sıg nu ocksa!

förra söndagen fyllde jag ju ar! jag hade en underbar födelsedag med en massa presenter som jag ınte alls var beredd pa! helt galet! =) mın pojkvan gav mıg de fınaste, ett par rosa converse som jag hade pekat pa en dag nar vı gıck förbı en affar! sa kom han hem med en pase och sa grattıs och darı lag skorna. kunde nastan börja grata sa gullıgt var det! =)

sıtter pa ınternet cafe med marıa och rıkke nu. dom skulle egentlıgen akt hem ı söndags men ıcke! och nu hörde vı nat om kanske ett andra utbrott ocksa. sa vem vet? dom kanske far stanna hela sommaren! hehe!

nu har jag fatt en uppdaterıng pa facebook och har sa nu ska jag dra mıg ıgen! ska försöka komma hıt snart ıgen =)


Kommentarer
sabbe

hej vännen!

Grattis i efterskott! hoppas du mår bra där nere, jag saknar dej här hemma! Här hemma händer det saker, Nettan har varit sjuk i 3 dagar så vi har fått klara oss själva i stort sett. Elvira har kommit upp 2 timmar och hjälpt oss på morronen. Helena har flyttat till stockholm nu med familjen, så nu ska det börja en ny tjej som heter Alexandra. Hoppas att hon är ok!!!! Majlinda var och hälsade på oss igår på jobbet, så söt hennes dotter är!!!! Hon mådde bra! Vi saknar dej massor och ha det så gott o ta väl hand om pappa Jörgen o mamma nu när de kommer ner till dej!!!

Kramar i massor/ Sabbe

2010-04-28 @ 17:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0