15 augusti

har varit på födelsedags kalas idag :) sara blev så glad för sina presenter, så nu är hon redo för skolstart kan man säga!

körde hanna och tre andra tjejer till stan igår, kom hem till hanna och dom var redo för utgång kan man lugnt säga! på vägen dit har jag nog aldrig mött så många bilar nånsin, sen kom jag ju på att det va ju roxette konsert, så den va slut lagom till jag kom till halmstad. gjorde ju inte saken bättre att de spöregnade vissa delar på vägen hem. men de gick bra

en tråkig nyhet idag var att personal träffen blev inställt eftersom det regnade och åskade utanför ljungby där vi skulle åkt vattenskidor, och ingen hade nog vart så pigg på att ställa sig på ett par skidor mitt ute i vattnet. så självmordsbenägna är vi ju inte riktigt.

ska jobba imon, annelie är ledig tyvärr, men positivt för mig för jag kan nog få några timmar extra där istället. superduper om de blir så :)

mindre än två veckor tills jag och jian åker nu, känns bra :) allt är så gott som färdigt nu, de sista får jag reda på nästa vecka och jag hoppas såklart på det bästa :) men de bästa är ju ändå färdigt egentligen, att jag får träffa muhittin igen och de finns inget som kan slå det och inget kommer kunna förstöra den dagen, verkligen ingenting!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0